9.12.14

#blogovision 2014: 15

15. Todd Terje - It's Album Time


Έχω γίνει σκατά.
Το μυαλό μου στροβιλίζεται, νομίζω ότι σκέφτομαι πράγματα που δεν μπορούσα ποτέ να σκεφτώ, ότι το σώμα μου είναι εκεί και το μυαλό μου είναι κάπου αλλού, και εκεί όμως, όλα αυτά ταυτόχρονα.
Δεν υπάρχει λογική αλληλουχία στις σκέψεις μου, δεν ξέρω τις αντοχές μου, δεν τις έχω δοκιμάσει, το σώμα μου κοπανιέται, το ίδιο κοπανιέται και το μυαλό μου.
Με κοιτάνε που χορεύω; Χορεύω άσχημα; Τα χέρια μου έχουν λυθεί, το σώμα μου έχει γίνει έρμαιο της μουσικής και νομίζω ότι είμαι μια μπάλα στο φλιπεράκι και κάθε beat τη χτυπάει και τη στέλνει στην κατεύθυνση που θέλει.
Να πάρω λίγο ακόμα;
Τα φώτα στο Panorama με θαμπώνουν. Νομίζω ότι βλέπω τη σκιά από τα χέρια μου, στους τοίχους του κλαμπ βλέπω να φυτρώνουν φυτά, γελάω, πώς φύτρωσαν ξαφνικά μες στο κλαμπ τα φυτά; Ξαναγελάω μόνος μου, γελάω σε όλους γύρω μου, με κοιτάνε και γελάνε και αυτοί.
Είναι ωραίο να σου χαμογελάνε με συμπάθεια.
Μήπως πρέπει να φύγω; Ωραία μουσική παίζει κάτω. Να πάρω λίγο ακόμα;
Μου τελείωσαν τα τσιγάρα.
Μου τελείωσαν τα λεφτά.
Το στόμα μου κολλάει, θέλω να φάω γλειφιτζούρι. Θέλω να φιλήσω κάποιον για να νιώσω το σάλιο του μέσα στο στόμα μου, ίσως και να τον πάρω μια αγκαλιά.
Έχω λεφτά; Μήπως πρέπει να πάω σπίτι;
Φαίνομαι πολύ κομμάτια; Μπα, υπάρχουν και χειρότερα.
Ευτυχώς που δεν υπάρχουν καθρέφτες και ATM μέσα στο Berghain.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου