10.12.14

#blogovision 2014: 13

13. Jessie Ware - Tough Love



Κάποιος πρόσφατα μου είπε ότι δεν αντιλαμβάνομαι σωστά την αγάπη. Βασικά, δεν μου το είπε ακριβώς έτσι, αλλά διαφώνησε όταν δήλωσα ότι για μένα η αγάπη είναι βαρετό συναίσθημα, σαν αυτό που νιώθει η μάνα σου, όταν σε αγαπάει και εννοεί ότι θέλει το καλό σου.
Σύμφωνα με άλλους, η αγάπη είναι αρνητικά συναισθήματα, είναι οργή, ζήλεια, κάτι πολύ έντονο που δεν μπορείς να ελέγξεις. Είναι φωνές, τσακωμοί, ανασφάλειες.
Σύμφωνα με άλλους, η αγάπη εύκολα αποκτάται και εύκολα δίνεται. Και το να πεις "σ'αγαπώ" δεν σημαίνει κάτι. 
Σημαίνει κάτι αν πεις "σ'αγαπώ;".
Αυτός ο κάποιος που διαφώνησε μαζί μου, μου quotαρε την Frances Ha. Μου είπε ότι όταν αγαπάς κάποιον, ίναι αυτό το πράγμα όταν είσαι με κάποιον και τον αγαπάς και το ξέρει και σε αγαπάει και το ξέρεις.. αλλά είσαι σε ένα πάρτι.. και οι δύο μιλάτε σε άλλους και γελάτε και λάμπετε.. και κοιτάς στο δωμάτιο και διασταυρώνονται τα βλέμματά σας.. αλλά - αλλά όχι επειδή είσαι κτητικός ή είναι σεξουαλικό.. αλλά επειδή είναι ο άνθρωπός σου σ'αυτή τη ζωή. Και είναι αστείο και λυπηρό γιατί αυτή η ζωή θα τελειώσει και είναι αυτός ο μυστικός κόσμος που υπάρχει εκεί στον κόσμο, απαρατήρητος, που κανείς δεν ξέρει γι'αυτόν. Είναι κάπως σαν αυτό που λένε ότι άλλες διαστάσεις υπάρχουν γύρω μας αλλά κανείς δεν έχει τη δυνατότητα να τις συλλάβει. Αυτό - αυτό είναι που θέλω από μια σχέση. Ή απλά από τη ζωή, νομίζω."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου