13.12.13

blogovision #8


Αγαπητό metobear,
με λένε Έφη και είμαι ερωτευμένη. In fact, εδώ και περίπου ένα χρόνο είμαι μαζί με μια κοπέλα από την παρέα μου. Ξεκινήσαμε εντελώς περίεργα, ξέρετε, μιλούσαμε για ταινίες, για μουσικές, πίναμε και κανένα τσιγάρο, μέχρι που.. προέκυψε. Το θέμα είναι όμως ότι με ζηλεύει πάρα πολύ. Ζηλεύει όσα αγόρια με προσεγγίζουν έστω και φιλικά, πράγμα το οποίο είναι τρελό γιατί εγώ είμαι με αυτήν. Από την άλλη δεν θέλω να αρχίσω να το λέω δεξιά και αριστερά γιατί.. έτσι. Τι να κάνω; Να γίνω ο άντρας της σχέσης και να την αποκαταστήσω να ηρεμήσει;
Φιλάκια,
Ε.

Αγαπητή Έφη, 

χριστέ μου, πόσο μπρουτάλ αυτό το "να την αποκαταστήσω να ηρεμήσει". Σε σκέφτομαι να το γράφεις και να ρεύεσαι πανηγυρικά. Όχι, δεν είναι αυτή η λύση πάντως. Το να βγάλεις παράρτημα για τη σχέση σου είναι μια λύση, αν θες να ιντριγκάρεις περισσότερο τα αγόρια που σε προσεγγίζουν, γιατί θα νομίζουν ότι θα πιάσουν με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια, και σαμπουάν και κοντίσιονερ. Ή αν θες να αρχίσουν οι απορίες που όλοι κατά βάθος έχουμε, τύπου "δεν μπαίνει τίποτα πουθενά;". Εξηγησέ της ήρεμα ότι εσύ θες να είσαι μαζί της και δεν σε νοιάζει κανείς άλλος. Επίσης ενημέρωσέ την ότι αν συνεχίσει να γκρινιάζει θα τη βαρεθείς και θα τη χωρίσεις, αφού πρώτα απομακρυνθείς από αιχμηρά αντικείμενα/ πιάτα/ παντόφλες.
Φιλικά, 
G.



*Για τις ημέρες της #blogovision, θα απαντάμε σε ερωτήσεις/ απορίες/ προβλήματα, υποθετικά-ταιριαστά με τα άλμπουμ, αλλά ακόμα καλύτερα, δικά σας. Στείλτε ό,τι θέλετε, το πρόβλημα θα αποκτήσει απάντηση και μουσική επένδυση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου