14.12.13

blogovision #7



Αγαπητό metobear, 

η κοπέλα μου αργεί να ετοιμαστεί όταν είναι να βγούμε έξω. Και δεν μιλάμε ότι αργεί λίγο παραπάνω να στρώσει το make up ή τι άλλο κάνει που της παίρνει ώρα, μιλάμε για ώρες καθυστέρησης. Τις προάλλες μου δήλωσε ότι είναι αδύνατον να κάνει λιγότερο από 2 ώρες να ετοιμαστεί και μου το ανέλυσε κανονικά, μέχρι που κόντεψα να πειστώ ότι είναι λογικό να της παίρνει τόση ώρα. Το βρίσκετε φυσιολογικό εσείς;
Φιλικά,
Αντρέας.

Αγαπητέ Αντρέα,

δεν ξέρω. Μήπως η κοπέλα σου ασχολείται υπερβολικά με τον εαυτό της; Μήπως δεν έχει αίσθηση του χρόνου και του μέτρου; Μήπως κάνει τόση ώρα να απλώσει το make up γιατί φοράει τόνους; Βγαίνει έξω σαν την κιβωτό του Νώε- φούστα ζέβρα, γούνα τίγρης και μπότα φίδι; Χάνετε το τελευταίο μετρό γιατί "δεν έχω ρούχα ρε αγάπη, τι να κάνω;"; Μετά είναι και το άλλο, αν της πεις "πάω εγώ και έλα κατ' ευθείαν εκεί" πρώτον θα σου κρατήσει μούτρα και δεύτερον, παίζει να γυρίσεις σπίτι και να τη βρεις ακόμα στο στάδιο καλσόν, όταν θα γκρινιάζει που "πω πω πω όλα γραφίτης, λες και είμαι 3η λυκείου και κάνω παρέλαση". Οπότε το πρόβλημά σου δεν έχει λύση. Το metobear λυπάται για όλα αυτά που έχεις να τραβήξεις. Μάθε σωστά την πόζα - facepalm από το γλυπτό του Ροντίν πιο πάνω για να δεις πώς θα περνάς την υπόλοιπη ζωή σου.
Με εκτίμηση, 
G.



*Για τις ημέρες της #blogovision, θα απαντάμε σε ερωτήσεις/ απορίες/ προβλήματα, υποθετικά-ταιριαστά με τα άλμπουμ, αλλά ακόμα καλύτερα, δικά σας. Στείλτε ό,τι θέλετε, το πρόβλημα θα αποκτήσει απάντηση και μουσική επένδυση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου