15.12.13

blogovision #6



Αγαπητό metobear, 

ο φίλος μου είναι βαθύ τουίτερ. Αν υπάρχει ακόμα αυτό γιατί όλοι πια έχουν χιλιάδες followers και λίγους following, δεν ξέρω πώς το κάνουν. Εγώ είμαι ένα μικρό και ταπεινό account που έχει μείνει στην αφάνια και δεν με πειράζει τόσο αυτό, με πειράζει που το αγόρι μου, ο άντρας που έγινα χαλί να με πατήσει, που έσβησα για χάρη του τις καλοκαιρινές φωτογραφίες με μαγιό και η αρχική μου γέμισε ζιβάγκο και μαντήλια, δεν μου κάνει ούτε ένα retweet! Το διανοείστε; Μόνο κανένα fav πού και πού. Πώς θα γίνει να κάνουμε το account του suspended;
Ευχαριστώ, 
Άννα.

Αγαπητή Άννα,

δεν μπαίνω πολύ συχνά στο τουήτερ και δεν ξέρω πώς γίνεται αυτό. Δηλαδή γιατί χρειάζεται να σε προωθεί ο φίλος σου; Μπορεί να μην υπάρχει και λόγος, αν γράφεις "καλημέραααα τουητερόνια!!!!!!" π.χ. ή αν σε λένε @fraoulitsa88 και έχεις για άβαταρ τη Λόλα Μπάνι. Ή ακόμα χειρότερα μια φραουλίτσα. Το διαδικτυακό ίματζ δεν είναι σαν το πρόσωπό σου που γεννιέσαι μ'αυτό και κουβαλάς τη μυτόνγκα μια ζωή, το χτίζεις ανά πάσα ώρα. Βέβαια, στο τουήτερ που δεν παίζει τόσο πολύ ρόλο αν έχεις βυζιά (ψέματα, αυτό παίζει παντού) ή γυμνασμένα μπράτσα, το φαν κλαμπ σου μεγαλώνει με τα social skills σου και αυτά που λες με το αν δείχνεις μπούτι στα dm. Γιατί όσα άβαταρ και να αλλάξεις, όσα ονόματα και όσα ψαγμένα λογοπαίγνια να κάνεις στα tweet σου, αν είσαι @fraoulitsa88 στην ψυχή, @fraoulitsa88 θα παραμείνεις. Σκέψου το σαν να 'σαι Λαρισαία, εσύ μπορεί να φύγεις απ'τη Λάρισα, η Λάρισα δεν θα φύγει ποτέ από πάνω σου.
Φιλικά, 
G.



*Για τις ημέρες της #blogovision, θα απαντάμε σε ερωτήσεις/ απορίες/ προβλήματα, υποθετικά-ταιριαστά με τα άλμπουμ, αλλά ακόμα καλύτερα, δικά σας. Στείλτε ό,τι θέλετε, το πρόβλημα θα αποκτήσει απάντηση και μουσική επένδυση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου