#5
#4
#3
#2
#1
BONUS
Ναι, συμφωνώ ότι το score του Cliff Martinez για το
"Drive" ήταν εξαιρετικό. Σκοτεινό και ατμοσφαιρικό, αυτό το ambient δημιούργημα ήταν το ιδανικότερο soundtrack της ταινίας. Ή μήπως όχι? Οι
Symmetry είναι το project των
Glass Candy, Mirage, Chromatics και
Desire και το album τους,
"Themes For An Imaginary Film" τους πήρε τρία χρόνια για να ολοκληρωθεί και κυκλοφόρησε λίγο μετά το
"Drive". Καθόλου τυχαίο, αν σκεφτείς ότι τόσο ο Refn όσο και ο Gosling είχαν πλησιάσει τον
Johnny Jewel (τον άνθρωπο πίσω από τα 4 παραπάνω συγκροτήματα) και του είχαν αναθέσει τη σύνθεση του original score της ταινίας. Ενώ το score ήταν σχεδόν έτοιμο, για άγνωστο λόγο, ανατέθηκε στο Martinez, αφήνοντας τον Jewel με 37 (!) synth pop διαμάντια, τα οποία βρήκαν θέση στο
"Themes For An Imaginary Film". Στον αντίποδα του Martinez, ο οποίος δεν αφήνει το έργο του να καταστρέψει τη σιωπηλή ατμόσφαιρα της ταινίας, ο Jewel έφτιαξε ένα δυνατό score, το οποίο μπορεί να σταθεί άνετα σαν μεμονωμένος δίσκος, όπως και έγινε. Το
"Themes" είναι ταξιδιάρικο, βρώμικο, φωτισμένο με neon και προκλητικά sexy και, σίγουρα, σε βάζει να αναρωτηθείς πώς θα ήταν η ταινία αν είχε χρησιμοποιηθεί αυτό. Για μένα, καλύτερο από του Martinez αλλά ακούστε το ολόκληρο εδώ, για να βγάλετε πόρισμα:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου