2.12.13

blogovision #19


Αγαπητό metobear, 
έχω μια υποψία ότι βγαίνω με έναν μικρό Χρυσαυγίτη. Βγαίνουμε εδώ και λίγες μέρες και τελευταία ανακάλυψα ότι τρέφει μια αποστροφή για τους ανθρώπους με άλλο χρώμα, λίγο υπερβολική κατ' εμέ, καθώς μέσα σε όλα τα άλλα θεωρεί τη χιπ χοπ "μουσική για τους αράπακλες" και "δεν είναι Χρυσαυγίτης αλλά είναι οι μόνοι που σήκωσαν κεφάλι στους σκατοεβραίους". Ακόμα και το μέρος του Σφακιανάκη πήρε τις προάλλες, όταν ακόμα κι εγώ που είμαι ένα βήμα πριν τους fANNAtics τον παραδέχτηκα τον Michael Jackson, εεεε τη Δέσποινα Βανδή, σόρι.  Το κακό είναι ότι είναι πανέμορφος και μου φέρεται άψογα, είναι κύριος με Κ κεφαλαίο απέναντί μου. Μήπως πρέπει να τον γνωρίσω καλύτερα και να του δώσω μια ευκαιρία; Δεν είναι λίγο φασίστικο να απορρίπτεις κάποιον μόνο και μόνο γιατί έχει διαφορετικές πολιτικές απόψεις; Μήπως θα μου πάρει αυθεντική Λουί Βουϊτόν γιατί δεν ψωνίζει από τους Πακιστανούς;
Με αγάπη,
Δ.

Αγαπητή αναγνώστρια, 
όχι, όχι και όχι. Μην τον ξαναδείς.
Φιλικά, 
G.



*Για τις ημέρες της #blogovision, θα απαντάμε σε ερωτήσεις/ απορίες/ προβλήματα, υποθετικά-ταιριαστά με τα άλμπουμ, αλλά ακόμα καλύτερα, δικά σας. Στείλτε ό,τι θέλετε, το πρόβλημα θα αποκτήσει απάντηση και μουσική επένδυση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου