17.12.13

blogovision #4


Αγαπητό metobear, 
SOS! H κοπέλα μου δεν ξέρει να μαγειρεύει. Για να μην παρεξηγηθούμε, δεν εννοώ ότι είναι υποχρέωσή της, αλλά έχω κουραστεί να γυρίζω από τη δουλειά και να τη βρίσκω να βλέπει Breaking Bad χωρίς καν να έχει πλύνει σαλάτα. Ούτε έχω πρόβλημα να μαγειρεύω, μουσακάδες θα της φτιάξω της ζαργάνας μου, αλλά το βρίσκετε σωστό την ώρα που τσιγαρίζω τη μελιτζάνα, αυτή να βάφει νύχι; Και μετά ποιος πλένει τα πιάτα επειδή "θα χαλάσει το νύχι"; Εγώ. Τα ψώνια του σπιτιού ποιός τα κάνει γιατί "έλα μωράκι μου, αφού εγώ δεν ξέρω τι πρέπει να πάρω"; Εγώ. Νομίζω μου λείπει η μάνα μου.
Φιλικά,
Πάνος.


Αγαπητέ Πάνο,
συγγνώμη που στο λέω, αλλά η κοπέλα σου σου έχει βάλει τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι. Μήπως είσαι πολύ εξυπηρετικός και σε εκμεταλλεύεται; Μήπως σε φωνάζει "Μαρούσκα" για "πλάκα"; Μήπως σε βάζει να της φυσήξεις το νύχι που στεγνώνει; Μήπως αφού φάει το μουσακά της, βγαίνει για ποτό με εκείνον τον "πολύ βαρετό συνάδερφό" της; Αν απάντησες ναι σε ένα απ' όλα αυτά, στείλε μας το τηλέφωνό της, θα χαρούμε πολύ να τη γνωρίσουμε να μας μάθει πέντε πραγματάκια.
Φιλικά, 
G.




*Για τις ημέρες της #blogovision, θα απαντάμε σε ερωτήσεις/ απορίες/ προβλήματα, υποθετικά-ταιριαστά με τα άλμπουμ, αλλά ακόμα καλύτερα, δικά σας. Στείλτε ό,τι θέλετε, το πρόβλημα θα αποκτήσει απάντηση και μουσική επένδυση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου